За підсумками роботи школи щодо реалізації І етапу плану експериментальної діяльності з теми "Формування здоров'язбережувальної компетентності вчителя та учня початкової школи" підготовлено звіт.
24 травня 2012 р. директор школи Бикова Т.Б. виступила з доповіддю "Здоров'язбережувальні технології як невід'ємний аспект гармонійного виховання дитини".
Діти
шкільного віку повинні їсти не менше 3-4 разів на день, тому важливо, щоб
школяр мав змогу не тільки пообідати в шкільній їдальні, а перекусити чимось
легким та поживним. Здорове та правильне харчування - основна складова здоров'я
дитини, фізичного розвитку та успішності, тому завдання батьків полягає в тому,
щоб зробити шкільні перекуси максимально корисними і смачними!
У рамках експериментальної діяльності школи 30 березня пройшло засідання педагогічної ради "Здоров'язбережувальні аспекти сучасного уроку у початковій школі".
Для з'ясування цінності здоров'я для кожного учасника засідання педагогічної ради, проведено вправу "Повітряна куля"
Санітарно-гігієнічні вимоги до уроку
Організаційно-навчальні умови
Психологічні умови сучасного уроку
Навчально-методичні умови
Тільки щасливі вчителі можуть виховати щасливу дитину!
Підготувати шестирічну
дитину до школи - значить дати їй певне фізичне загартування, настроїти
психологічно і морально до систематичної щоденної праці , підготувати
мислення дитини до навчання. Бажання вчитися або допитливість,
бажання пізна¬вати - це ті nepшi риси вдачі, які потрібно розвивати і
виховувати у майбутнього школяра.