Засідання педагогічної ради з теми «Здоров’язбережувальні аспекти сучасного уроку у початковій
школі»
(форма проведення педагогічної ради: робота
проблемних груп)
Сьогодні урок, як основна форма організації
навчально-виховного процесу, вже не вважається сучасним, хоча б він і
відрізнявся всім різноманіттям найсучасніших засобів та педагогічних прийомів, якщо на цьому уроці не враховується
здоров’я дитини, якщо дитина під час його проведення втрачає своє здоров’я.
1 група – «санітарно-гігієнічні умови» (Марченко Ю.В., Фоменко В.М.) 2 група – «організаційно-навчальні умови» (Терентьєва Т.Г., Попова Н.І.) 3 група – «психологічні умови» (Краєвська
А.П., Міхіна Н.О.)
4 група – «навчально-методичні умови» (Тєлєганова О.С., Пальчикова А.П.)
|