Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 07.05.2024, 05:06

Херсонська початкова школа № 25 "Веселка"

Меню сайту
Категорії розділу
Публічна інформація [16]
публічна інформація про школу
Відео про школу [3]
Структура навчального року [1]
Готуємося до атестації [0]
Як оформити творчий звіт, портфоліо [0]
Удосконалення сучасного уроку [0]
Методичні рекомендації до ведення документації [0]
Готуємося до ВШК [0]
БАТЬКАМ НА ЗАМІТКУ [11]
Система роботи класного керівника [0]
Експериментальна діяльність школи [19]
Діяльність школи щодо реалізації програми "Формування здоров'язбережувальної компетентності вчителя і учня початкової школи"
Сторінка психолога [1]
Дистанційна освіта [23]
Здобуваємо освіту дистанційно. Для вчителів, здобувачів освіти та їх батьків
Наше опитування
Хто ж ця чудова людина. яка відвідала наш сайт?
Всього відповідей: 273
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Все для вчителя


Засідання педагогічної ради "Здоров'язбережувальні аспекти сучасного уроку у початковій школі"
21.03.2012, 19:22

Засідання педагогічної ради з теми «Здоровязбережувальні аспекти сучасного уроку у початковій школі»

(форма проведення педагогічної ради: робота проблемних груп)

 Сьогодні урок, як основна форма організації навчально-виховного процесу, вже не вважається сучасним, хоча б він і відрізнявся всім різноманіттям найсучасніших засобів та педагогічних прийомів, якщо на цьому уроці не враховується здоров’я дитини, якщо дитина під час його проведення втрачає своє здоров’я.

1 група – «санітарно-гігієнічні умови» (Марченко Ю.В., Фоменко В.М.)


2 група – «організаційно-навчальні умови» (
Терентьєва Т.Г., Попова Н.І.)
 
3 група – «психологічні умови» (Краєвська А.П., Міхіна Н.О.)
 

4 група – «навчально-методичні умови» (Тєлєганова О.С., Пальчикова А.П.)



Категорія: Експериментальна діяльність школи | Додав: Адміністратор
Переглядів: 808 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz