Четвер
23.11.2017
14:54
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Херсонська загальноосвітня школа І ступеня № 25
Головна Реєстрація Вхід
БАТЬКАМ НА ЗАМІТКУ »
Меню сайту

Міні-чат

ВАША ДУМКА
Хто ж ця чудова людина. яка відвідала наш сайт?
Всього відповідей: 194

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

     З січня 2012 року наша школа розпочала запроваджувати експериментальну роботу з теми "Формування здоров'язбережувальної компетентності вчителя і учня початкової школи".
     Програма експериментальної роботи розглянута і затверджена на засіданні кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початкового навчання Комунального вищого навчального закладу "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної ради (протокол від 21.09. 2011 р. № 5).

    Керівник експерименту: директор школи Бикова Тетяна Борисівна

    Науковий керівник експерименту: кандидат філологічних наук, завідувач кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початкового навчання Комінарець Тетяна Вільямівна

  Методичний консультант експерименту: методист науково-методичної лабораторії початкового навчання Клюєва Таміла Миколаївна

    Учасники експерименту: педагогічний колектив, учні та батьки школи

    Мета експерименту: теоретично обгрунтувати та експеримертально перевірити систему роботи школи І ступеня з формування здоров'язбережувальної компетентності учителя і учня.

    Наукова новизна і теоретичне значення полягає у:
  • теоретичному обгрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності системи роботи загальноосвітньої школи І ступеня навчання з формування здоров'язбережувальної компетентності учителя і учня, розробленні рівнів сформованості здоров'язбережувальної компетентності вчителів і учнів початкової школи;
  • обгрунтуванні з позицій компетентнісно орієнтованого підходу переліку доступних здоров'язбережувальних  технологій, якими має володіти сучасний вчитель початкових класів.

   

     Практичне значення експериментальної роботи:

  • розробка системи роботи по формуванню здоров'язбережувальної компетентності в учасників навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи І ступеня навчання;
  • розробка навчально-методичних матеріалів з теми експерименту.



ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ
(2012 - 2016 рр.)

І етап 
Підготовчий та концептуально-діагностичний
(січень, 2012 р. - січень, 2013 р.)

ІІ етап
Формувальний
(січень, 2013 р. - січень, 2015 р.)

ІІІ етап
Узагальнювальний
(січень, 2015 р. - січень, 2016 р.)

ПОДАЛЬШЕ ВИСВІТЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ У РАМКАХ НАУКОВОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ БУДЕ ВІДБУВАТИСЯ У РУБРИЦІ "КАТАЛОГ ФАЙЛІВ"







     

 

Block title

Кошик
Ваш кошик порожній

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Погода

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz