Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 27.04.2024, 14:42

Херсонська початкова школа № 25 "Веселка"

Меню сайту
Наше опитування
Хто ж ця чудова людина. яка відвідала наш сайт?
Всього відповідей: 273
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інклюзивна освіта у закладі

«Для нас дуже важливо, щоб кожна дитина з особливими освітніми потребами мала змогу навчатися у колективі однолітків та не була відірвана від реального життя суспільства, якщо це можливо. При цьому надзвичайно важливо забезпечити таку дитину відповідним супроводом та переконатися, що для неї створено усі необхідні умови для навчання»

Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

      З метою реалізації основних положень Конвенції ООН «Про права дитини», законів України та національних програм щодо соціально-педагогічної підтримки дітей-інвалідів, дітей з особливими потребами питання забезпечення їх повноцінного розвитку є одним із пріоритетів діяльності закладу. Одним із напрямків роботи закладу є інклюзивна освіта. Діти з особливими освітніми потребами вимагають підвищеної уваги, тому робота у закладі щодо супроводу інклюзії спрямована на підготовку учнів до сприйняття дітей з особливими освітніми потребами, попередження їх дискримінації, просвіту батьків щодо специфіки та переваг навчання дитини з особливими потребами у загальноосвітніх навчальних закладах, соціально-психологічну підготовку вчителів стосовно навчання та взаємодії дітей з психофізичними вадами.

У 2019/2020 навчальному році в закладі навчалися 12 учнів з особливими потребами в 4-х інклюзивних класах за програмами загальноосвітніх шкіл для дітей із затримкою психічного розвитку.

У 2020/2021 навчальному році заклад продовжує надавати освітні послуги 12 дітям з особливими освітніми потребами у чотирьох класах з інклюзивним навчанням із застосуванням особистісно орієнтованих методів навчання та з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.

Для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (дітей з порушеннями фізичного, інтелектуального та психічного розвитку) у закладі створено умови для:

  • забезпечення безперешкодного доступу до першого поверху приміщення школи дітей з порушеннями опорно-рухового апарату;
  • забезпечення необхідними навчально-методичними і наочно-дидактичними посібниками та індивідуальними технічними засобами навчання;
  • облаштування кабінету психологічного розвантаження та  кабінету для проведення корекційно-розвиткових занять;
  • забезпечення відповідними педагогічними працівниками.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz