З січня 2012 року наша школа розпочала запроваджувати експериментальну роботу з теми "Формування здоров'язбережувальної компетентності вчителя і учня початкової школи".
Програма експериментальної роботи розглянута і затверджена на засіданні кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початкового навчання Комунального вищого навчального закладу "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної ради (протокол від 21.09. 2011 р. № 5).
Керівник експерименту: директор школи Бикова Тетяна Борисівна
Науковий керівник експерименту: кандидат філологічних наук, завідувач кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початкового навчання Комінарець Тетяна Вільямівна
Методичний консультант експерименту: методист науково-методичної лабораторії початкового навчання Клюєва Таміла Миколаївна
Учасники експерименту: педагогічний колектив, учні та батьки школи
Мета експерименту: теоретично обгрунтувати та експеримертально перевірити систему роботи школи І ступеня з формування здоров'язбережувальної компетентності учителя і учня.
Наукова новизна і теоретичне значення полягає у:
Програма експериментальної роботи розглянута і затверджена на засіданні кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початкового навчання Комунального вищого навчального закладу "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної ради (протокол від 21.09. 2011 р. № 5).
Керівник експерименту: директор школи Бикова Тетяна Борисівна
Науковий керівник експерименту: кандидат філологічних наук, завідувач кафедри теорії і методики дошкільного виховання та початкового навчання Комінарець Тетяна Вільямівна
Методичний консультант експерименту: методист науково-методичної лабораторії початкового навчання Клюєва Таміла Миколаївна
Учасники експерименту: педагогічний колектив, учні та батьки школи
Мета експерименту: теоретично обгрунтувати та експеримертально перевірити систему роботи школи І ступеня з формування здоров'язбережувальної компетентності учителя і учня.
Наукова новизна і теоретичне значення полягає у:
- теоретичному обгрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності системи роботи загальноосвітньої школи І ступеня навчання з формування здоров'язбережувальної компетентності учителя і учня, розробленні рівнів сформованості здоров'язбережувальної компетентності вчителів і учнів початкової школи;
- обгрунтуванні з позицій компетентнісно орієнтованого підходу переліку доступних здоров'язбережувальних технологій, якими має володіти сучасний вчитель початкових класів.
Практичне значення експериментальної роботи:
- розробка системи роботи по формуванню здоров'язбережувальної компетентності в учасників навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи І ступеня навчання;
- розробка навчально-методичних матеріалів з теми експерименту.
ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ
(2012 - 2016 рр.)
І етап
Підготовчий та концептуально-діагностичний
(січень, 2012 р. - січень, 2013 р.)
ІІ етап
Формувальний
(січень, 2013 р. - січень, 2015 р.)
ІІІ етап
Узагальнювальний
(січень, 2015 р. - січень, 2016 р.)
ПОДАЛЬШЕ ВИСВІТЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ У РАМКАХ НАУКОВОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ БУДЕ ВІДБУВАТИСЯ У РУБРИЦІ "КАТАЛОГ ФАЙЛІВ"
(2012 - 2016 рр.)
І етап
Підготовчий та концептуально-діагностичний
(січень, 2012 р. - січень, 2013 р.)
ІІ етап
Формувальний
(січень, 2013 р. - січень, 2015 р.)
ІІІ етап
Узагальнювальний
(січень, 2015 р. - січень, 2016 р.)
ПОДАЛЬШЕ ВИСВІТЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛИ У РАМКАХ НАУКОВОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ БУДЕ ВІДБУВАТИСЯ У РУБРИЦІ "КАТАЛОГ ФАЙЛІВ"