Неділя
27.09.2020
22:28
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Херсонська загальноосвітня школа І ступеня № 25
Головна Реєстрація Вхід
Все для вчителя »
Категорії розділу
Статут закладу [1]
статут
Структура та органи управління закладом [3]
управління закладу
Освітні програми [3]
програми
Територія обслуговування [1]
мікрорайон
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі [5]
мережа
Матеріально-технічне забезпечення [1]
МТЗ
Вакантні посади [1]
вакансії
Результати моніторингу якості освіти [0]
моніторинг
Річний звіт про діяльність закладу [2]
звіт керівника
Додаткові освітні послуги [1]
платні послуги
Використання бюджетних коштів [1]
бюджет
Благодійна безповоротна допомога [2]
використання благодійної допомоги
Наші партнери [0]
співпраця

Меню сайту

Міні-чат

ВАША ДУМКА
Хто ж ця чудова людина. яка відвідала наш сайт?
Всього відповідей: 253

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Файли » Публічна інформація » Річний звіт про діяльність закладу

Звіт керівника за підсумками 2019/2020 навчального року
15.06.2020, 05:34

Завершено  навчальний рік і тому сьогодні я представляю вам певні підсумки роботи колективу школи та пропоную оцінити діяльність директора на посаді протягом 2019/2020 навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього закладу середньої освіти.

Кадрове забезпечення

У 2019/2020 навчальному році працювало 26 педагогічних працівники (1 працівник – у соціальній відпустці по догляду за дитиною), 10 працівників - обслуговуючого персоналу (1 працівник - у соціальній відпустці по догляду за дитиною) та 3 працівника шкільної їдальні.

Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами на 100 %.

6 педагоги пройшли курсову перепідготовку (з них - 3, - на дистанційній формі) відповідно до графіка. Протягом атестаційного періоду виступали зі звітами на методичних об’єднаннях, брали участь у педагогічних читаннях, науково-практичній конференції, засіданнях педагогічних рад, на яких ділилися своїми здобутками з колегами. За результатами атестації: 1 учителю підтверджено кваліфікаційну категорію "спеціаліст вищої категорії! та підтверджено звання "Старший вчитель",       1 вчителю – «спеціаліст І категорії», 2 учителям встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії».

Методична робота

Методична робота у 2019/2020 навчальному році була спрямована на виконання законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про мови», на підвищення кваліфікації вчителів, що передбачає систематичну колективну та індивідуальну діяльність, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, перспективного педагогічного досвіду.

Керівництво методичною роботою здійснювало методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник МО Марченко Ю.В.). Крім того, у закладі діяли: МО класних керівників (керівник МО Мартинчук М.В.) та МО вчителів, які працюють із дітьми із особливими освітніми потребами (керівник МО Кравченко В.В.).

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються всі вчителі школи. За їх активної участі проходили предметні тижні, методичні засідання тощо.

В школі працюють методичне об’єднання вчителів початкових класів, до складу якого входять 12 вчителів 1-4 класів, вчитель англійської мови, фізичної культури, 4 вихователя (асистента вчителя), вихователь групи продовженого дня. Крім того, протягом навчального року було організовано роботу Школи молодого вчителя (керівник Попова Н.І.) (10 вчителів).

       Участь у щорічному обласному заочному конкурсі сценаріїв та методичних розробок виховних заходів «Перлина натхнення»: Мєзєнцева Л.О. , розробка спортивного свята «12 подвигів Геракла» , І місце; Максименко Х.В., розробка новорічного свята «Як Аліса та кролик Новий рік рятували», ІІІ місце.

Стан і розвиток шкільної мережі

Першочерговим завданням навчального закладу є задоволення потреб населення території обслуговування, їх національно-культурних, національно-освітніх прав і запитів.

Ці потреби задовольняє сформована мережа школи. Педагогічним колективом проведено певну роботу щодо збереження і розвитку шкільної мережі. На початку 2019/2020 навчального року у школі було відкрито 12 класів (4 класи за традиційною системою навчання; 4 класи – з інклюзивною формою навчання; 4 – спеціальні класи), кількість учнів становила 269 (що на 8 учнів більше, ніж у попередньому навчальному році). Середня наповнюваність учнів у класах складала 22, 4, що на 0, 6 більше від показника попереднього навчального року.

Аналіз руху учнів протягом навчального року свідчить про дієвість і результативність зусиль педагогічного колективу щодо збереження шкільного контингенту та забезпечення обов’язковості початкової освіти. Вибуття учнів зі школи відбувалося переважно у зв’язку з переїздом родини до іншого місця проживання. Кількість учнів на кінець навчального року становить – 268 учнів.

        У 1-2-х класах у  повному обсязі реалізовано Програму Нової української  школи. Всі наші вчителі початкової школи пройшли відповідні навчання, сертифіковані і якісно працюють у цьому проекті.

 

Навчальна діяльність

Освітню програму на 2019/2020 навчальний рік  складено відповідно до:

  • для 1-А, 1-Б класів та 2-А,2-Б класів (з інклюзивною формою навчання) Державного стандарту початкової освіти, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. №  87 зі змінами затвердженими постановою  Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688  «Про внесення змін Державного стандарту початкової освіти», типових освітніх програм (наказ МОН України від 21.03.2018 № 268);
  • для 3-А, 4-А класів та 3-Б, 4-Б класів (класи з інклюзивною формою навчання) – Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011р. № 462, типових освітніх програм (наказ МОН України від 20.04.2018  № 407);
  • для 1-В, 2-В (спеціальних) класів -  Державного стандарту початкової освіти постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р.  № 87, зі змінами затвердженими постановою  Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688  «Про внесення змін Державного стандарту початкової освіти», типової освітньої програми початкової освіти для дітей з особливими освітніми потребами (наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 814);
  • для 3-В, 4-В (спеціальних) класів – Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607, типової освітньої програми (наказ МОН України від 25.06.2018 р. № 693).

Пріоритетні напрями виховної роботи

        У 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив школи  спрямовував виховну роботу на реалізацію питання «Формування творчої особистості молодшого школяра, його соціалізація шляхом створення оптимальних умов для його розвитку в єдиному просторі Нової української школи», основною метою і завданнями якої було сприяння розкриттю природних задатків дитини в активній діяльності та самоствердженні. Система виховної роботи школи базувалася на ідеях гуманізму, детиноцентризму, демократичності, урахуванні вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра, цілісному підходу до виховання, і передбачала такі аспекти: постановка реалістичних цілей виховання та різнобічного розвитку особистості учня, які базуються на здібностях та обдаруваннях; сприяння самовизначенності молодшого школяра, а саме розвиток та інтеграція окремих позитивних якостей в єдине ціле; спрямування виховного процесу не на програму виховання, а на саму дитину; підтримка власної ініціативи та творчості учня. 

     Пріоритетними напрямами виховної роботи в поточному році було визначено національно-патріотичний,  художньо-естетичний та науково-технічний, формування здорового способу життя. Весь навчальний рік було традиційно розділено на окремі місячники: валеологічного, морального, громадянського, патріотичного, естетичного, правового, національного, екологічного, трудового виховання, родинного виховання, що дало змогу більш цілеспрямовано організовувати роботу з молодшими школярами. Проте, в умовах та реаліях сьогодення (тривалий карантин) місячник національної культури, екологічного та родинно-естетичного виховання не було проведено. 

Протягом року учні школи традиційно активно долучилися до Всеукраїнської українознавчої гри «СОНЯШНИК» результатами якої стала участь та перемога 35 учнів, проти 48 учнів школи у 2018/2019 навчальному році, проти участі і перемоги 37 учнів у 2017/2018 навчальному році, показник зменшився. Вперше учні школи прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі «Захисники України» та отримали перемогу.

Традиційно, четвертий рік поспіль у закладі протягом року триває конкурс класних колективів «Найактивніший клас»,  у якому за підсумками року отримали перемогу учні 2-Б класу (класний керівник Попова Н.І.). Класний колектив буде нагороджений цінними призами та перехідним кубком під час святкової лінійки «Свято першого дзвоника» у вересні 2020 навчального року.

З метою виховання в молодших школярів потреби в піклуванні про власне здоров'я, залучення їх до фізкультурно-спортивної роботи проводилися такі традиційні заходи, як День здоров’я, Олімпійський тиждень, «Змагання зі стрибків на скакалці», «Козацькі розваги», «Спритні, спортивні, кмітливі» тощо. У поточному році було започатковано проект «Країна ВЕСЕЛКА запрошує до дружби»: акція «Віртуальні подорожі для наших менших мешканців країни ВЕСЕЛКА» (для вихованців ДЗО «Історичними місцями міста Херсона»; спортивне свято разом із вихованцями ДЗО № 64 «Дружні старти» (грудень, відповідальний Гринченко С.А). В рамках шкільного проекту «Учні, батьки, вчителі – завзяті, не бажаємо сумувати!» до Дня вчителя було проведено «Дружні старти» під час якого у спортивно-інтелектуальних змаганнях поряд із дітьми змагалися і вчителі.  

Традиційно були проведені наступні загальношкільні заходи: квест «Стежинами здоров’я» (для учнів 1-4 класів) (відповідальна, вчитель ритміки Мєзєнцева Л.О.), проект «Здорове харчування» (відповідальна, вчитель початкових класів Мартинчук М.В.), традиційна виставка фотографій «Тато, мама, я – спортивна сім’я», танцювально-спортивні флеш-моби, казкова Мельпомена «Секрет справжнього здоров’я», серія тренінгів «Моє здоров’я у моїх руках» (відповідальна, педагог-організатор Піддубна Н.В.) та «Скажімо шкідливим звичкам – Ні!» (відповідальна, соціальний педагог Чмихал О.А.), гра «Поради містера Здоров’ятко» організованого бібліотекою-філією № 13. Традиційно у класних колективах проходили «Фітобари» із вивченням та смакуванням рослинних оздоровчих напоїв, тощо. Для послуг дітей велика спортивна зала, кабінет ритміки та ЛФК, ігровий майданчик та комплекс ґрунтових батутів.

Результатом традиційного шкільного  конкурсу «Володарі ключів від країни Здоров’я» стала перемога класного колективу учнів 1-Б класу (класний керівник Пальчикова А.П.).

Результатами участі учнів школи в дослідницьких екологічних проектах стала участь у 7 міських, обласних, Всеукраїнських екологічних конкурсах та акціях, проти 9 міських, обласних, Всеукраїнських екологічних конкурсах та акціях у 2018/2019 навчальному році, проти 12 конкурсів у 2017/2018 навчальному році, показник зменшився на 3 конкурси, у яких здобули 72 перемоги, включаючи 63 перемоги у Всеукраїнському природничому конкурсі «КОЛОСОК», проти 61 перемоги у 2018/2019 навчальному році, проти 67 перемог у 2017/2018 навчальному році. Якість участі у конкурсі «КОЛОСОК» збільшилась.

Результатом роботи з науково-технічного напряму стала участь школярів у 7 конкурсах обласного та міського рівнів, проти 5 конкурсів у 2018/2019 навчальному році, проти 5 конкурсів у 2017/2018 навчальному році, показник збільшився. У поточному році було здобуто  18 перемог, проти 8 перемог у 2018/2019 навчальному році, проти 13 перемог у 2017/2018 навчальному році, показник збільшився на 10.

Результатом роботи з художньо-естетичного напряму стала участь учнів школи у 7 конкурсах міського та обласного рівнів, проти 10 конкурсів у 2018/2019 навчальному році, проти 10 конкурсів у 2017/2018 навчальному році. У поточному році учні здобули 13 перемог, проти 29 перемог у минулому році, проти 13 перемог  у  2017/2018  та проти 9 конкурсів у 2016/2017 навчальному році міського, обласного, Всеукраїнського та Міжнародного рівнів та здобуття 8 перемог.

У поточному році на базі закладу організовано роботу 19 гуртків (18 гуртків + 1 гурток – 2 групи (Правила дорожнього руху»), якими охоплено 319 учнів (показник охоплення більше 100%), проти показників 2018/2019 навчального року, а саме: 18 гуртків (це 14 гуртків + 1 гурток – 4 групи («Правила дорожнього руху»), якими охоплено 307 учнів, що складає більше 100% від загальної кількості дітей, проти 16 гуртків у 2017/2018 навчальному році, якими охоплено 240 учнів, що складає 100% від загальної кількості школярів , проти 16 гуртків, якими було охоплено 210 учнів, що складало 100% від загальної кількості школярів у 2016/2017 н. р. Показник сталий, на належному рівні.

У 2019/2020 році було започатковано таку нову традицію: проєкт «Країна ВЕСЕЛКА запрошує до дружби»: акція «Віртуальні подорожі для наших менших мешканців країни ВЕСЕЛКА» (для вихованців ДЗО «Історичними місцями міста Херсона»; спортивне свято разом із вихованцями ДЗО № 64 «Дружні старти» (грудень, відповідальний Гринченко С.А).

Протягом року учні школи традиційно приймали участь у таких акціях, як:

  • Участь у благодійній акції «Діти - дітям», у рамках міського етапу обласної виставки «Букет замість ялинки»;
  • Участь у благодійному  марафоні «Милосердя та Єдності», благодійний ярмарок сувенірів та поробок, що зроблені власними руками, в рамках акції «Від серця до серця»;
  • Благодійний фонд «Щаслива лапа», в рамках проекту «Біоетика» (гуманне та відповідальне ставлення до тварин проведено «Всеукраїнський урок доброти»;
  •  «Здай батарейку – захисти майбутнє» (100% участь учнів закладу).

Участь дітей у масових заходах різних рівнів

Результати аналізу участі учнів школи в конкурсах різних рівнів свідчать, що кількість конкурсів у яких прийняли участь учні школи знизилась: у поточному 2018/2019 навчальному році – 33 конкурси проти 38 конкурсів у 2017/2018 навчальному році,  проти 39 конкурсів у 2015/2016 навчальному році та проти 33 конкурсів у 2016/2017 навчальному році. Показник у поточному році зменшився.

У поточному році в конкурсах прийняли участь 181 учень, проти 199 учнів у 2018/2019 навчальному році, проти 170 учнів у 2017/2018 навчальному році – це на 18 учнів менше в порівнянні з минулим роком і 9 більше в порівнянні з 2017/2018 навчальним роком.

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи введена в експлуатацію у 1957 році (60 років тому). Але не зважаючи на зношеність, адміністрація школи разом із колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманням її у робочому стані.

Матеріально-технічна база школи сьогодні дає змогу забезпечити проведення навчально-виховного процесу на належному рівні. У закладі функціонує 12 класних кімнат, 1 – кабінет інформаційних технологій, кабінет соціально-психологічної служби, Ресурсна кімната, кімната відпочинку, 2 адміністративних кабінети. З 12 класних кімнат атестовано – 3 (2 – з оцінкою «відмінно»; 1 - з оцінкою «добре»). Крім того, до послуг учнів бібліотека, їдальня, спортивна зала, кабінет для занять ритмікою та ЛФК. 

Чимало зроблено для модернізацію навчально-матеріальної бази закладу. Загалом технопарк нашої школи налічує: ноутбуків – 25, комп’ютерів – 8, телевізорів –8, DVD-програвачів – 3. До мережі інтернет підключені усі ноутбуки та комп’ютери.

Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати, надбавок, доплат працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. За позабюджетні кошти здійснюється оформлення та оновлення школи, закупівля миючих дезінфікуючих засобів для туалетів. За рахунок благодійних коштів батьків здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року.

У 2019/2020 навчальному році виділено бюджетні кошти на:

за рахунок бюджетних коштів:

  • Заробітна плата працівникам школи
  • Оплата харчування
  • Оплата комунальних послуг
  • Оплата за вивезення твердих відходів
  • Оплата за «тривожну кнопку»
  • Повірка теплолічильника, лічильників світла, манометрів
  • Перезарядка вогнегасників
  • Опір заземлення
  • Корекційне обладнання (державна субвенція)

за рахунок благодійних батьківських внесків:

  • Ремонт у Ресурсній кімнаті
  • Оплата Інтернет (протягом року)
  • Типографські послуги
  • Транспортні послуги
  • Господарські та будівельні товари
  • Медикаменти
  • Ремонт та заправка принтерів
  • Література  для шкільної бібліотеки
  • Канцтовари
  • Заохочення для дітей

      Шановні колеги, батьки, гості! Я впевнена, що об’єднавши наші зусилля, ми реалізуємо нові завдання. Користуючись нагодою, висловлюю особливі слова подяки вам, шановні батьки, вчителі та найактивніші голови батьківських комітетам класів

Категорія: Річний звіт про діяльність закладу | Додав: Адміністратор
Переглядів: 46 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Block title

Пошук

Погода

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний хостинг uCoz