Четвер
01.10.2020
00:45
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Херсонська загальноосвітня школа І ступеня № 25
Головна Реєстрація Вхід
Все для вчителя »
Категорії розділу
Статут закладу [1]
статут
Структура та органи управління закладом [3]
управління закладу
Освітні програми [3]
програми
Територія обслуговування [1]
мікрорайон
Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі [5]
мережа
Матеріально-технічне забезпечення [1]
МТЗ
Вакантні посади [1]
вакансії
Результати моніторингу якості освіти [0]
моніторинг
Річний звіт про діяльність закладу [2]
звіт керівника
Додаткові освітні послуги [1]
платні послуги
Використання бюджетних коштів [1]
бюджет
Благодійна безповоротна допомога [2]
використання благодійної допомоги
Наші партнери [0]
співпраця

Меню сайту

Міні-чат

ВАША ДУМКА
Хто ж ця чудова людина. яка відвідала наш сайт?
Всього відповідей: 253

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » Файли » Публічна інформація » Освітні програми

Освітня програма на 2019/2020 навчальний рік
[ Викачати з сервера (121.9 Kb) ] 06.11.2019, 09:42

Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування загальнокультурних і морально-етичних цінностей, оволодіння ключовими і предметними компетентностями та наскрізними вміннями, необхіднимижиттєвими і соціальними навичками, що забезпечюють її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі.

програма Херсонської загальноосвітньої школи І ступеня № 25 Херсонської міської ради (далі - школа) на 2019/2020 навчальний рік сплановано на основі Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Указу Президента України «Про Стратегію національно-патріотичного виховання», від 18.05.2019 р. № 286/2019, Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року», Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018 (у 1-2 класах) зі змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688 «Про внесення змін Державного стандарту початкової освіти», Державного стандарту загальної початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 3-4-х класах), Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607 (у 3-В, 4-В спеціальних класах), наказу Міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 р. № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання», постанови Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» зі змінами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.05.2012 р. № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», наказу Міністерства освіти і науки України від 18.07.2012 р. № 635 «Про внесення змін до постанови КМ України від 14.041997 р. № 346 і від 14.06.2000 р. № 963», інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 р. № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання», Положення «Про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.12.2010 р. № 1224, наказу Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 р. № 268 «Про затвердження типових освітніх навчальних програм для 1-2 класів занальної середньої освіти», наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 407 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти І ступеня», наказу Міністерства освіти і науки України від 25.06.2018 р. № 693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»; наказу Міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 р. № 814 «Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами», діючих Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу.

Програма має потенціал для формування в учнів таких ключових компетентностей, як здатність спілкуватися рідною мовою та однією з іноземних мов, математична, компетентності у галузі природничих наук, техніки і технології, інноваційність, екологічна, інформаційно-комунікаційна, здатність до навчання впродовж життя, громадянські та соціальні компетентності, культурна, підприємливість та фінансова грамотність, а також наскрізних умінь: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обгрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розвязувати проблеми, здатніість співпрацювати з іншими людьми.

Зміст освіти в документі представлено в дев’яти освітніх галузях: мовно-літературній, математичній, природничій, технологічній, інформатичній, соціальній і здоров’язбережувальній, фізкультурній, громадянській та історичній, мистецькій.

Організація освітнього процесу передбачає застосування діяльнісного підходу на інтегрованій основі з переважанням ігрових методів у 1- 2 класах та інтегровано-предметній оснві у 3-4 класах. Вимоги до обовязкових результатів навчання вихначаються з урахуванням компетентнісного підходу.

Херсонська загальноосвітня школа І ступеня № 25 Херсонської міської ради у 2019/2020 навчальному році працює в одну зміну за 5-денним навчальним тижнем з українською мовою навчання у складі 12 початкових класів, у яких орієнтовно навчається 268 учень. У другій половині дня працюють гуртки, групи продовженого дня, проводяться індивідуальні та корекційні заняття.

Категорія: Освітні програми | Додав: Адміністратор
Переглядів: 81 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Block title

Пошук

Погода

Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний хостинг uCoz